utmaning

jagvetjagvetjagvet, jag är sämst på att blogga!
förut (jag har ju raderat alla inlägg från tidigare) så bloggade jag minst två ggr per dag var med på aktiva listan och hade massor av unika besökare. men jag har faktisgt ingen lust att blogga längre

När du ser detta är du utmanad. Kopiera den här texten.

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
dolt nummer

vad står det i ditt femte sms?
nej dör jag gillar dig för mkt för det, vet inte för vi såhär har bara träffats ängång åh då strula vi bara så det har jue inte hänt nått

Vem ringde dig senast?
dolt nummer

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
En bild på mig & therese

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
warp brother - confusion

Hur många sms har du i din inkorg?
hur vet man det ?

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
me therese? <3, från malene 

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
absolut inte, hae du varit ett år äldre hade jagv´vart på dig som ett plåster. :) med 95 är lite för ungt. <3
från erik extravagancy@pa

Hur många sms har du i kategorin "skickat".?
venne

Vem är din 13:e kontakt?
alux

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Haha, nej! :P arne liksom

Ogillar du nr 5?
nej, jag älskar ju alex moreno.

Har du varit i hop med nr 1?
haha, nej men vart på g :P

Vad har din mobil för färg?
silver

Slutligen, var detta testet ett av de roligaste?
Finns mktmkt bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0